Ads 468x60px

9 Temmuz 2012 Pazartesi

Boy Uzatma Formülü e-kitap

 "Bilimde Çığır Açan bu YENİ SİSTEM Herkes için Boy Uzatmayı Mümkün Kılıyor"

 Arkadaşlar bu blogu benim gibi zamanında boy sorunundan müzdarip arkadaşları bilgilendirmek için açtım. Bu blog üzerinden öğrendiğim başka şeylerde olursa sizlerle paylaşacağım , öncelikle size kendi hikayemi anlatayım daha sonra ürünü sizlere sunacağım.

Ben şuan 20 yaşında 1.77 boyunda bir gencim bundan 4 sene önce vücut geliştirme sporuyla uğraşmaya başladım o zamanlar boyum 1.71 idi. Bazıları her ne kadar vücut geliştirme boyu etkilemiyor dese de etkiliyor arkadaşlar. Neyse bu spora başladığımda boyum bir daha hiç uzamadı daha sonraları basket vb. sporlar yapsamda uzamadım. Ve boyumdan oldukça şikayetçiydim hatta arkadaşlık teklifimi boyum kısa diye kabul etmeyen bir kız bile oldu , bunu açıkça da yüzüme söyledi :) Gelelim beni dünyanın en mutlu insanı yapan ürünümüze



Bundan yaklaşık 5-6 ay kadar önce "Boy Uzatma Formülü" isimli e-kitapla tanıştım. İlk başta çok  tereddütlerim oldu sonuçta öğrenciyim ve bir kitaba , özellikle de bir e-kitaba o kadar para verme fikri pek de hoşuma gitmemişti. Biraz araştırma yaptım "battı balık yan gider" diyerek kitabı almaya karar verdim. Okudukça ne kadar da doğru bir şey yaptığımı anladım internette ya da başka bir yerde okumadığım, duymadığım bilgileri sundu bu kitap bana ve kitabı ardarda 2 kez okudum hemen  uygulamaya başladım , 1 ay sonunda boyum 2 cm uzadı ve bu da bana büyük umut oldu daha da hırslanıp devam ettim şuan boyum 1.77 ve daha da uzayacağıma inanıyorum. Boy sorunu olan , bir sürü şey denemiş ancak başaramamış arkadaşlarıma kesinlikle tavsiye ediyorum.Daha önce kullanan arkadaşlarda yorum yaparak bizlere düşüncelerini söylerlerse kullanmayan arkadaşlara fikir olur. Sizlere sitenin sloganını yazarak yazımı sonlandırmak istiyorum. "Bilimde Çığır Açan bu YENİ SİSTEM Herkes için Boy Uzatmayı Mümkün Kılıyor"


             KİTABIN SİTESİNİ BURAYA TIKLAYARAK            

250 yorum:

  1. öncelikle yazdıkların için çok teşekkürler :) benimde boyumun uzamasına ihtiyacım var bazı çalışmalar yaptım ama bunları çok doğru bir şekilde yaptığımı sanmıyorum yazdıkların bana umut oldu lütfen msn adresini verirmisin bu çok önemli lütfen yanıt bekliyorum.. şimdiden teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. Yorumunuz için ben teşekkür ederim
    Sorularınızı buradan yöneltirseniz daha iyi yardımcı olabilirim hem sayfayı ziyaret eden arkadaşlarında sizin gibi soruları olabilir onlara da yardımcı olur

    YanıtlaSil
  3. tamam o halde :) ben 17 yaşıma yeni girdim cinsiyetim kız ve boyum 1.58 ben bu boyda olmaktan çok sıkıldım ablam abim herkes çok uzun bi ben böyleyim ve bu konuda bir sürü araştırma yaptım en sonunda burayı buldum en doğrusunu sen yazmışsın eğer çok bir şey istemiyorsam bu konuda daha çok bilgi ve boy uzaması için günü gününe yapmam gerekenleri söylermisin boy sıkntısı çeken herkese bir yardım bir umut olur sen uzamışsın ve sende bizim gibi sıkıntılar çekmişsin şu an ne durumda olduğumuda en iyi sen anlarsın lütfen bana yardımcı ol bu blog da boy uzaması için senin yaptığın herşeyi paylaş gerçekten böyle bir yardımda bulunursan çok minnettar kalacağım.. ve hemen yanıtlaman senin gerçekten bu konuda yardımcı olmak istediğini gösterir.. şu an bu boyda kalmak gibi korkularım var ve ben bunu istemiyorum çevremde herkes uzun bu konuda yardımları bekliyorum.. şimdiden binlerce teşekkür..

    YanıtlaSil
  4. Ailenizdekiler uzunsa sizinde uzayabilmeniz mümkün. Malesef ki çevresel faktörlerin etkisiyle gerçek boyumuza ulaşamayabiliyoruz. Bu bloğu takip edin facebook sayfasından da takip edebilirsiniz elimden geldiğince paylaşım yapmaya çalışıyorum. Bu kitabın içeriğini malesef paylaşmam mümkün değil. Ancak benim tavsiyelerim düzenli uyku,düzenli ve sağlıklı beslenme,duruşu düzeltme ve doğru nefestir ayrıca bitkisel takviyelerde alabilirsiniz. Ancak ben yine de kitabı almanızı öneririm internette olmayan pek çok bilgi ve egzersiz mevcut hemde size bir rehber gibi yol gösteriyor. Umarım yardımcı olabilmişimdir

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler çok yardımcı oldunuz :) facebook sayfanızı paylaşırsanız sevinirim bende kitabı almak istiyorum hemde çok ama kredi kartı ile alışveriş deniyor ve bende kredi kartı yok bu büyük bi sorun keşke direk hesaba para yatırmalı falan olsa sizin sayfanızıda sürekli takip edicem ve bire bir uygulayacağım gerçekten çok teşekkür ederim çok yardımcı oldunuz..

    YanıtlaSil
  6. bir sorum daha olacak bitkisel takviyeler derken ne önerirsiniz ?

    YanıtlaSil
  7. Sol üstte sosyal medya kısmından facebook simgesine tıklayarak sayfamıza ulaşabilirsiniz, havale ile de kitabı satın almanız mümkün , ancak şunu da belirtmek isterim ki kitap bir e-kitap tır yani elinize fiziksel bir kitap geçmez ödemenizi yaptıktan sonra size bir indirme linki verilir ve o linkten bilgisayarınıza indirirsiniz.

    Bitkisel tedavide ben uzamax kullanmıştım bazıları işe yaramadığını söylüyor ama bence gayet faydalı bu konuda araştırma yapabilirsiniz aklınıza hangisi yatarsa onu kullanırsınız.

    YanıtlaSil
  8. tamam çok teşekkürler galiba çok şey istiyorum ama şu havale yoluyla e kitaba ulaşmam için ne yapmam nerden nasıl indirmem gerekiyor biraz bilgilendirirseniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıdan kitabın sitesine ulaşılması için link verdim oraya tıklayarak kitabın sitesine gidin aşağılarda "satın al" butonu olmalı ona tıklayın sizi başka bir sayfaya yönlendirecek sonra aşağıda adınız soyadınız vb. sorulduğu bölümü eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurun ve güvenli ödemeye basın burada "kredi kartı - paypal - havale/eft" seçeneklerini göreceksiniz "havale/eft" ye basın ordaki talimatları okuyarak işleminizi yapabilirsiniz

      Sil
    2. peki kredi kartsız ödeme şansı yok mu?

      Sil
    3. Elbette var Havale yoluyla da ödeme yapabilirsiniz

      Sil
  9. çok çok teşekkür ederim gerçekten yardımcı oldunuz boy sıkıntısı çeken bütün arkadaslarımı sitenize göz atmaları için davet edeceğim boyum sizin sayenizde yardımlarınızla uzarsa gerçekten minnettar kalacağım her zaman :)

    YanıtlaSil
  10. Rica ederim sıkı çalışarak herşeyin başarılabileceğine inanıyorum umarım herkes için faydalı olur , boyunuzla ilgili olumlu bir gelişme olduğunda bizlerle de paylaşırsanız seviniriz.

    YanıtlaSil
  11. tabiki paylaşırım inşallah faydası olur boyum uzasa bile bu siteden asla vazgeçmem bu site benim hayatımı değiştirebilir :)

    YanıtlaSil
  12. merhaba :) ben de boyumu uzatmak istiyorum,yaşım 20.. biliyorsunuzdur boy uzatma tabanlığı satın aldım ve onunla sabah akşam 30 dk yürümem gerekti.. ancak düzenli kullanamadım.. şimdi bu kitabı gördüm bi kaç soru var kafamda eğer uygun olursa bu kitabı satın alacağım. ben gün boyu çok meşgul olduğum için bu kitaptaki hergün yapılması gereken egzersizler günlük kaç saatimi alır ve yorucu olur mu ? ben gün boyu çok meşgul olduğum için fırsatım pek olmuyor ve hemen yoruluyorum..birde bu kitabı e-kitap olarak değil de normal kitap olarak satın almak istiyorum bu olabilir mi ?? ilginize teşekkürler şimdiden :)

    YanıtlaSil
  13. merhabalar öncelikşe şunı nelirtmek isterim ki malesef kitabı normal bir kitap gibi alma şansımız yok yayıncısı yalnızca e-kitap olarak satışa sundu.

    Günlük egzersizler çok fazla zamanınızı almayacak ve sizi yormayacak aksine güne dinç başlamanıza, bel sırt boyun gibi vücut ağrılarınız giderilmesine ve hamlığınızı atmanıza yardımcı olacak şahsen bu kitap boy uzatmaya rehber olarak değilde hayatınızı düzene sokma rehberi altında satılsaydı ben gene alırdım. Ancak tabiki düzenli bir şekilde uygulamak gerek eğer bunu yapamıyorsanız ki bende öyleydim ulaşmak istediğiniz boyu hayal ederek kendinizi motive edin.

    YanıtlaSil
  14. hmm anladım :) biraz dişimi sıkarsam kendimi motive edersem uzayabilirim söylediğiniz gibi :) çok yardımcı oldunuz teşekkür ederim bu hassasiyet için :)

    YanıtlaSil
  15. mrb bbu ürünü almaya karar veerdimde yarmcı olabilirmisiniz..

    YanıtlaSil
  16. tabi ki sormak istediklerinizi buradan iletirseniz yardımcı olurum yukarıdaki yorumları inceleyerek de bilgi edinebilirsiniz

    YanıtlaSil
  17. Türkçe demi bu kitap

    YanıtlaSil
  18. merhaba ben kitabı almaya karar verdim ama kitap ingilizce diye biliyorum bide fiyatı sitedeki fiyatmı ve yayıncıyla irtibata gecebilmemiz su asamada mümkün mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap tamamen Türkçe , ve sitedeki fiyatı geçerli

      Yayıncıyla bilgi@boyuzatmaformulu.com mail adresinden iletişime geçebilirsiniz

      Sil
  19. admin sen kullandınmı yada bir yakının bu kitabı askeriyede boydan elendik 3 4 cm uzamam lazım öğrenciyiz maddi durum vasat para biriktirip alıcam sen hiç şahit olmadıysan bunu kulanan boşuna almıyayım lütfen gerçekçi ol teşşekürler şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda ki yazı bana ait zaten yani evet kullandım.

      Sil
  20. birde yaşım 19 bunuda ekliyeyim sen kulandıysan yada tanıdığın biri yaşı kaçtı.

    YanıtlaSil
  21. 23 yaşındayım ve bu kitap ne kadar fayda sağlar bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim. bu kitap kimler tarafından hazırlandı ve içeriği tam olarak hangi başlıkları içermekte

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 23 yaş bu kitaptaki teknikler için geç bir yaş değil , içeriğinde egzersizler , beslenme programı , büyüme hormonu arttırımı, omurga düzeltimi vb. bir çok bilgi mevcuttur.

      Sil
  22. ben kitabı almaya karar verdim peki herhangibir indirim sağlayabiliyor musunuz yardımcı olursanız çık sevinirim

    YanıtlaSil
  23. Elbette, kitabı bizim sayfamız üzerinden alan herkes %10 luk indirimden yararlanabilir mail adresinizi bana iletirseniz indirim kodunu size iletebilirim.

    YanıtlaSil
  24. mail adresimi özel olarak ileteceğim bir yer var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitemdeki bu eksikliği görmemi sağladığınız için teşekkür ederim , hemen bir iletişim sayfası hazırladım sol üstte iletişime tıklayarak oradan mail adresinizi iletebilirsiniz

      Sil
  25. Rica ederim, biraz evvel mail attım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz geç oldu ama cevabı gönderdim :)

      Sil
  26. tamam admin sana güveniyorum sende boydan çekmiş gibi görünüyorusnun çok saol cevabın için bu kitap sayesinde 6 cm uzamışsın sen vala süper bişiy bu gerçekse peki daha uzaman devam ediyormu yazıyı yazazlı baya olmuş neyse bana 2 3 cm yeter oda sanırsam bu bel duruş bozululuğu egsersizleriyle garanti düzelir almaya karar verdim bu kitabı saolasın tekrardan şimdi parayı veriyoruz bize mail olarakmı atıcaklar bu kitabı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dürüst olmak gerekirse uzamam devam etmiyor ama ben devam edeceğine inanıyorum , ödeme işlemini yaptığınızda site sizi kitabı nasıl indireceğiniz konusunda yönlendirecek bu konuda bir sorun olmaz merak etmeyin.

      Sil
  27. Memnun kalmazsak iade edebiliceğimiz yazıyo nasıl olacak o ? Paramı geri alabilck mym

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette , yayıncı %100 geri iade sağlıyor ancak bugüne kadar alıp da iade eden hiç görmedim :)

      Sil
  28. Yazdıklarınızı okudum. bir arkadaşımla ortak olarak almak istiyorz onun evi uzakta. Dosyayı indirdikten sonra ona gondermem ya da cd'ye atmam mümkün mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef böyle birşey telif hakları gereği mümkün değil , düşünsenize yayıncı böyle bir izin vermiş olsaydı kitap internette bedavadan dolanıp dururdu.

      Sil
  29. Merhaba yazdıklarınız için sağolun çok yardımcı olacağınıza inanıyorum. Ben de ilk yorumdaki arkadaş gibiyim 95'liyim 1,58 boyundayım ve uzamak istiyorum. Bu kitabı almak istiyorm size sorularım olacak:
    1)Bu kitabı aldıktan sonra programı sadece 6 hafta mı kullanmak gerekiyor yoksa kullandığımız kadar uzar myz?
    2)Program zorlayıcı mı?
    3)1 ayda ortalama kaç cm uzarım?
    4)Bi de indirm kuponu kodu alabilir mym?
    Şimdiden tşkr ederm :)
    5)Kodu bir hafta sonra kullansam olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Program 6 haftayla kısıtlı değil sürekli uygulamalısınız

      Bana göre program zorlayıcı değil sadece sabır ve istikrar istiyor

      Kişiden kişiye değiştiğini düşünüyorum ben 1 ayda 2 cm kadar uzamıştım

      Sol üstte iletişim bölümünden bana mail adresinizi bildirirseniz kodu gönderebilirim ve istediğiniz zaman kullanabilirsiniz.

      Sil
    2. Sabırlıym gerekeni yaparm. İnşallah uzarsam önce Allah sonra sayenizde uzycm. Mesaj attm. Çok tşkr ederm :)

      Sil
    3. İndirim kuponunuz gönderildi

      Sil
    4. Aldım tşkr ederm

      Sil
  30. Merhaba.
    15 yaşında bir erkeğim. Boyum 168. Anne boyu 150 baba 160. Dün doktora gittim genetik sebeplerden dolayı plaklarımın kapandığını söyledi. Fakat hormonların düzgün çalışıyormuş. Bu kitabta yazanları uygulasam 1 senede kaç cm uzarım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ; 1 senede şu kadar uzarsınız demek bana göre etik değil, bu insandan insana değişebilir ,ancak uzayacağınızı söyleyebilirim ne kadar uzayacağınızı değil.

      Sil
  31. merhaba ben bu kitabi alicam ama bi SIKINTI olurmu acaba annemler pek olumlu bakmiyo internetten alisveris yapmama simdiden tesekurrler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , herhangi bir sıkıntı olmaz tamamen güvenlidir içiniz rahat olsun.

      Sil
  32. Nasıl güvenicez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürün ClickMerkez A.Ş. üzerinden satışa sunulmuştur ve bu firma bugüne kadar birçok ürün sahibiyle çalışmış bugüne kadar da hiçbir sıkıntı yaşamamıştır. Şirket "Thawte Inc. SSL Güvenlik Sertifikası " na sahiptir ve bu sertifikaya sahip olmak isteyen şirketler sıkı bir güvenlik denetiminden geçerler.( Dilerseniz "Thawte Inc. SSL Güvenlik Sertifikası " olarak google da aratabilirsiniz). Ayrıca "eTrust Pro SECURE / PCI Compliance " logosuna sahiptir ki bu da güvenilirliğinin en büyük kanıtlarından biridir ve ödemeler "3D Secure / Şifre ile Kredi Kartı İşlemi Onaylama" işlemi ile yapılır.

      3D Secure / Şifre ile Kredi Kartı İşlemi Onaylama:

      3D Secure, online alışverişlerin güvenliğini sağlamak amacıyla kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş bir kimlik doğrulama sistemidir. Visa Kredi Kartı için kullanılan uygulamasına “Verified by Visa”, MasterCard için olanına ise “SecureCode” adı verilir. Bu yöntemle yapılan alışverişin geçerli sayılabilmesi için; kart sahibinin yapılan işlemi, kendine verilen özel bir şifreyle onaylaması gerekir.

      Sil
  33. Ben 18 yaşında bi kızım boyum 162 civarında açıkcası 5-7 cm bana ilaç gibi gelir . Bu gerçekten mümkün mü hayal kırıklığına uğramak istemiyorum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu gerçekten mümkündür benim amacım kesinlikle hayal kırıklığı yaratmak değil , benim gibi sıkıntıları olan insanlara yardımcı olmak. Bu ürüne mutluluğunu borçlu birçok insan mevcut. Sabırlı ve düzenli bir şekilde kitaba uyulduğunda her insanın uzayacağına inanıyorum.

      Sil
  34. Bu kitabın içinde sadece egsersizlermi var boy uzattan yiyecek içeceklerden yada daha değişik yöntemlerden bahsediyormu nasanın bir günde 2.5 cm uzama yöntemi falan diyor sitesinde bunlarla ilgili bilgeler falanda varmı nasıl yapılıcağından falan bahsediyormu böyle değişik şeylerden birde ben havale yapıcam ayrıyetten havale parasıda ödiyecekmiyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabın içinde internette bulamayacağınız egzersizden tutun beslenme programına kadar işe yararlığı kanıtlanmış bilgiler ve programlar mevcut. Aradığınız değişik şeyleri bulacağınıza eminim. Havale ile göndermede kesinti gönderdiğiniz bankaya bağlı olarak kesinti uygulanabilir.

      Sil
  35. iLK ay 2 cm uzayıp 2. ay ne kadar uzadınız ? yoksa bu 6 cm uzama baya bi zamanınızı aldı mı ?

    YanıtlaSil
  36. 2. ay bir uzama görmedim olduysa da az birşey olmuştur 4-5 ay içinde yavaş yavaş uzayarak 6 cm e ulaştım

    YanıtlaSil
  37. Sorumu niye yayımlanmadı .s demekki sizinde tereddütlernz var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorunuzda sorunuzda yorumların bulunduğu sitenin ismini "xxx" diye vermişsiniz, o nedenle cevap vermedim sol üstte iletişimden bana sitenin linkini bildirirseniz size yardımcı olurum

      Sil
  38. grow taller den bi farkı var mı teknikler konusunda veya herhangi bi extrası ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dürüst olmak gerekirse Grow Taller hakkında pek bilgim yok ama alan arkadaşlar Grow Taller a benzediğini söylüyorlar

      Sil
  39. http://uzatboyunu.blogspot.com/ burada verilen linkteki gösterilenlerden bi farkı yoksa , hiç almayım . çünkü zaten maddi durumum çok iyi değil . Arasında dağlar kadar fark diyeblyrsnz o zaman amenna . ama bi kaç değişkliği çıkarsa o kadar paradan sonra hüsran olmak istemem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gösterdiğiniz sitedekiler zaten internette heryerde geziyor. Ve size egzersizden başka hiçbirşey sunmuyorlar. Dağlar kadar fark var diyebilirim kendi adıma.

      Sil
  40. yaşım 19 büyüme plaklarım 2 yıl önce kapandı bu kitap işe yarar mı yoksa ameliyat olcam boyum 160 berbat bişey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ameliyat olmanızı önermem ki bildiğim kadarıyla ameliyat sadece gerekli durumlarda yapılıyor. Bu kitabın sizin içinde işe yarayacağını düşünüyorum çünkü benimde büyüme plaklarımın kapandığı söylenmişti

      Sil
  41. Sizin dışınızda kullanıp 5 cm üzeri uzayan bayan arkadaşlarımız var mı ? 18 yaşını geçmiş ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan kullanmış bayan arkadaşım yok ama yeni almış olan bayanlar var onlarla iletişim halindeyim bana olumlu ya da olumsuz gelişmeleri bildirmelerini istedim. Bana bildirdiklerinde bende bu blog üzerinden paylaşacağım

      Sil
  42. Merhaba ben de bu kitabı almayı düşünüyorum ama yaşım henüz 16 biraz daha beklemek istiyorum kafama takılan şey şu: siz kitaptakileri yerine getirip uzadığınızda bacak boyunuzda da bir değişim oldu mu yoksa sadece gövdeniz uzadı bacaklarınız aynı boyda mı kaldı çünkü öyle oluyorsa kitabı almaktan vazgeçeceğim. Bacak boyunu da uzatıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orantılı olarak uzuyorsunuz sadece bacak değil

      Sil
  43. Kitapta yazanlar kalıcı bir uzama mı sağlıyo yoksa geçici olarak mı ben bundan şüpheleniyorum yani uzadıktan sonra da sürekli egersizleri yapmak zorunda mıyız, yapmazsak kısalır mıyız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette kalıcı uzama sağlıyor egzersizleri bırakınca kısalma durumu söz konusu değil.

      Sil
  44. selam biz bu kitabı arkdşmla ortaklaşa almaya karar verdik . Bu egzersizler evde yapılacak egzersizler mi ? arkadşmda menisküs var ordaki egzersizleri yapabilir mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette evde yapılabilecek egzersizler , arkadaşınızın menisküsü sıkıntı yaratabilir doktoruna danışmasını tavsiye ederim

      Sil
  45. Kardeşim her şey iyi hoşda bu kitabın sayfasındaki iletişim bölümü çalışmıyor uzamasak kimi muhatap alıp paramızı iade edecekler bunu anlayamadım ben ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfa üzerindeki iletişim linki kırık doğru, en aşağı inerseniz ordaki iletişim linki çalışıyor

      http://boyuzatmaformulu.com/iletisim.html

      Sil
    2. Link sorununu halletim ben kitabı satın aldığımız sitenin e postasıyla iletişime geçicekmiş öyle bir durumda click merkezle benim gibi kafasına takılan varsa diye söyliyim dedim saol admin alıyoruz bakalım bayramdan sonra gelişmeleri buraya yazarım izninle .

      Sil
    3. Hayırlı olsun yararlı olacağına eminim hedefinize ulaşmanız dileğiyle =)

      Sil
  46. Duruş bozukluğu dahil kaç cm uzama olur ?

    YanıtlaSil
  47. eğer uzama olmazsa nasıl ispatlıcam ürünün yetersizliğini ? Güvenilir mi ? Linkler problemli zaten .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünün satışta olduğu site tamamen güvenilir ve birçok ürünle çalışmaktadır yukarıdaki yorumlardan birinde sitenin güvenliği konusunda bilgi verdim. Sitede sadece ortalardaki bir yerdeki iletişim linki kırık en alttaki iletişim linki çalışıyor

      http://boyuzatmaformulu.com/iletisim.html

      Ve para iade garantisini ürün sahibi size sunuyor, bugüne kadar alan kimse de bana ürün hakkında olumsuz hiçbirşey söylemedi bu konuda güvenebilirsiniz.

      Sil
  48. admin benim boyum 181 .19 yaşındayım.Ama daha uzamak istiyorum.Bu ürünü almaya karar verdim ama kredi kartıdır bankadır bu işlerden anlamam.evdekilerin izin vereceğini sanmıyorum.nasıl alabilir benim direk para vermem lazım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havale ya da Eft ile ödeme yapabilirsiniz.

      Sil
  49. Birde aklıma şu takıldı cd atamazmıyız biz bunu ebook sonuçta bilgisayarın hardiski falan yansa yada bozulsa bir daha indire bilme şansımız varmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer ürün bilgisayarınızdan silinir ya da benzeri bir problemle karşılaşırsanız ürün sahibine mail atarak ürünü tekrar isteyebilirsiniz bu konuda bir sıkıntı yok

      Sil
  50. bnm aklma takılan şu ben ogrenciyim simdi kitabı evimdeki bilgisayarma indrcem alnca fakat okullar açılcak o yuzden baska bilgisayra taşımam gerekecek bu mumkun mu?.şehrdşnda okuyorm da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette, yayıncıyla bunu paylaştığınızda size yardımcı olacaktır.

      Sil
  51. Hiç alan yokmu arkadaşlar bu kitabı internettende araştırıyorum bu kitapla ilgili olumlu yada olumsuz hiç bir yorum bulamıyorum birde o bahsedilen egzersizler çok detaylı resimli falan anlatılıyor değilmi internetteki egzersiz resimleriyle aynımı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen açık ve anlaşılır bir şekilde anlatılıyor , internetteki bilgi ya da resimlerle bağlantısı yok.

      Sil
  52. Admin peki bu kitapta anlatılan her şeyi,her hareketi,beslenme şeklini falan birlikte mi yapmamız lazım?Bir de ben banka işlerinden hiç anlamama hesabımın olması mı lazım havale için?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sol üstte iletişim bölümünden bana ulaşın

      Sil
  53. ya ben bugün parayı yatırdım ama kitabı nasıl indiricem yapamadım bi türlü.iletişimede geçemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sol üstte iletişim bölümünden bana izlediğiniz adımları bildirirseniz yardımcı olabilirim

      Sil
  54. sizin dışınızda uzayan kimse yok mu _?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette vardır , şuan kitabı alan kişilerden de yorum bekliyorum olumlu ya da olumsuz yayınlayacağım

      Sil
  55. Admin kitabı aldıkdan sonra anlamadığımız yerler olursa yardımcı olursun demi sen başarmısın iyi biliyosun sonuçda

    YanıtlaSil
  56. arkadaşlar kitabı aldm ve gelişmeleri size bildiricem buradan inş ümit ettigim gibi bi gelişme olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mrb! Boyunuzda herhangi bi uzama oldu mu acaba? ..

      Sil
  57. merhaba admin bey. kitaptaki egzersizler ev ortamında uygulanabilecek cinsten mi? eğer barfiks çekmemiz isteniyorsa ev ortamında bunu yapamam zira evde barfiks çekebileceğim bir yer yok? Tüketmemiz gereken yiyeceklerin tarifi kolay mıdır?(2 ay sonra okulum başlayacak ve okul vakti ben yurtta kalıyorum yani bu tarifleri yurtta kendi başıma uygulayabilirmiyim?) ben çarpık bacaklıyım ona rağmen bacaklarımda bir gelişme olabilir mi? bu sorularıma cevap verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kitaptaki egzersizler ev ortamına uygun olarak hazırlanmıştır , yiyecek konusunda zorlanmazsınız oldukça basit , bacaklarınız konusunda birşey söylemem doğru olmaz bunun için bir doktora görünmelisiniz

      Sil
    2. anladım admin sağolasın bir şey daha takıldı aklıma onu da sorayım. boy uzarken eller ve ayaklar da büyüyor mu?

      Sil
    3. Vücudunuzla orantılı olarak büyümesi mümkün

      Sil
  58. selam admin öncelikle sitenizi çok beğendiğim söyleyebilirim. uzun zamandan beri bu boy uzatmayla ilgili olan e-kitabı alma isteğim var. ancak aklıma takılan bazı sorular var. örneğin boyu en iyi koşullara rağmen(genetik+beslenme+spor) boyu 1.70m olan bir adamın boyunun bu egzersizlerle 1.80m olması genetik kurallarına aykırı değil midir? ayrıca e-kitabın web sitesinde 16 cm uzayan bir adamdan söz edilmiş. 10 cm in üzerinde bir uzamanın gerçekleşmesi mümkün müdür? şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genetik olarak kodlanmış boyunuzun üstüne çıkmanız mümkün olmayabilir, ancak çevre şartları gereği ne yazık ki gerçek boyumuza ulaşamıyoruz. Tabiki 10 cm üzerinde de uzamak mümkün

      Sil
  59. bu egzersizler tam ne kadar sürüyor . bu sene son senem sınava hazırlanyrm çok yoğun bi disipln program istiyorsa açıkcası uğraşamam .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok fazla zamanınızı almaz , programı yoğun değil ama disiplin gerektiriyor tabiki

      Sil
  60. Şu popüler yazılar başlığı altıdaki yazılar kitaptaki yazılar mı? öyleyse hiç almayalım..?

    YanıtlaSil
  61. iyi günler admin bey. e-kitabı satın aldım ve o kitapta büyüme hormonu takviyesiyle alakalı bir şey görüm. siz o takviyeden kullanıyor musunuz?. açıkçası ben doğal besinler dışındaki herhangi bir takviyeye güvenemiyorum. ayrıca fiyatı da bütçeme uygun değil. beni bu konuda aydınlatabilir misiniz? şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi günler, ben takviye kullanmadım gerek olduğunu da düşünmüyorum.Ancak bu durumda egzersizlerinize ve beslenmenizin istikrarına oldukça dikkat etmelisiniz.

      Sil
    2. Kardeşim 1 ay sonra uzayıp uzamadığını yazarmısın birde admin buraya üyelik gibi bişiy açsanda kitabı alanlarla konuşma fırsatımız olsa özelden iyi olur .

      Sil
  62. "Kardeşim 1 ay sonra uzayıp uzamadığını yazarmısın birde admin buraya üyelik gibi bişiy açsanda kitabı alanlarla konuşma fırsatımız olsa özelden iyi olur .
    "

    Fikrinizi değerlendireceğim teşekkürler

    YanıtlaSil
  63. Selam ben kıbrısta yaşıyorum bu kitabı nasıl alabilirim kıbrısta herhangi bir yerde satılıyormu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap bir e-kitaptır yani dijitaldir kitapçılarda bulmanız mümkün değil , internet üzerinden satın alıp bilgisayarınıza indiriyorsunuz

      Sil
  64. aklıma takılan bir soru varda bisiy sorucam simdi benim boyum 158 - 160 civarlarında ve 13 yaşındayım ve yaklaşık 3 yada 4 ay once uzamam hızlandı ve en fazla 1 sene daha bu hızda uzamaya devam edermişim diyorlar peki ben bu kitabı alırsam 10 cm den daha fazla uzamam mumkun olurmu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim bir sorum daha olucaktı benim uyku duzenim asırı derecede bozuk yani gunduzleri uyuyorum geceleri uyanıyorum bu uzamamı engeller değilmi ?

      Sil
    2. Malesef etkiler uykunuzu düzene oturtmaya dikkat edin

      Sil
  65. merhaba ben kendime tablet alcm da tablette çalışır değil mi bu uygulama? Bilgi verir msnz ona gore alaym

    YanıtlaSil
  66. Admin ben bu kitabı havale ile nasıl alabilirim?Banka hesabım yok ne yapabilirim?Havale için ne kadar para öderim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banka hesabınızın olmasına gerek yok , ödeme sayfasında bilgilerinizi girip Havale/EFT seçeneğini seçtiğinizde site sizi yapmanız gerekenler için yönlendirecek

      Sil
  67. bu kitap dolandırma falan degil degil mi cunku guvenerek almak istiyorum ve hayal kırıklıgna ugramak istemiyorum cunku biliyorsunuz bu zaman da dolandırıcıklar cok guvenemiyorum aklımda bazı soru isaretleri kalıyor ya buda supratall gibiyse cunku supratall resmen dolandırıyo milleti tabi heralde o da belli bir miktarda uzatıyor 2 3 cm kadar ama belli insanlarda ben onu alıcaktım bir ay kadar once almadan once bir eczacıma danısayım dedim cok iyi etmisim bana dolandırıcılıktan baska hic bisey olmadıgnı soyledi ve dediki mumkun degil bir insanın 2 ayda 15 cm uzaması ki gayet haklı kadın ben saf saf olabilecegni dusunmustum ve supratalldan sonra gozum acıldı bununda dolandırıcılık olabilecegni dusunuyor bir tarafm diger tarafım ise mumkun olabilecegni dusunuyor ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şunu garanti ederim ki bu kitap bir dolandırıcılık değildir eğer öyle olsaydı bu blogu açmazdım , bahsettiğiniz ürün bir gıda takviyesidir uzamaya faydası mümkün olabilir ama tek başına bir etkisi olacağını düşünmüyorum egzersiz,beslenme gibi şeylerle desteklenmesi gerekir ve 2 ayda 15 cm gibi bir uzama vaadi beni de şaşırttı açıkcası bu yüzden anlıyorum düşüncelerinizi. Kitap size yapmanız gerekenleri söyler yani takviye ürünleri gibi günde 1-2 tablet alın uzayın gibi bir şey söz konusu değil. Alacağınız şey bilgidir.

      Sil
  68. Bir sorum daha olacaktı simdi ben kitabı siparis ettim havale aracılıgıyla peki ben kitabı simdi nasıl indirecem ? parayı yatrdım ama nasl yapacagımı bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ödemeniz kontrol edildikten sonra size mail yoluyla dönüş yapacaklardır.

      Sil
    2. Kardeş havale yaparken ekstradan para ödedin mi bankaya?

      Sil
  69. admin kurban olim bu gerçek mi ben 18 yaşındayım boyum 1.72 8 cm uzayabilirmiyim düzenli olarak kitaptaki komutlara uyduğumda ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette gerçek :) Disiplinli bir çalışmayla uzarsınız

      Sil
  70. Bu internetteki bazı hareketler gibi hareketler varya şimdi benim vücudum esnek değil fazla öyle ayak ucuna falan dokunma gibi hareketler vardır muhakak kitapta bunları tam yapamasak ne olucak esnek değiliz sonuçta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanla esneklik kazanakcasınız , tam yapamamanız önemli değil.

      Sil
  71. İyi gunler tum yorumlari okudum. Ben 20 yasina yeni girdim. 19 un sonlarina dogru iki kutu toz uzamax ve 3 kutu supratall tablet kullandim. 2cm uzama oldu ve boyum hala 1.60. Sanki onlarin faydasi oldugundan degilde normalde 2 cm uzamis gibiyim. Kitabin bana faydali olacagini dusunuyormusunuz uyku duzenim cok bozuk. İlginize cok tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki faydalı olur ancak uyku düzeninizi normale döndürmenizi tavsiye ederim.

      Sil
  72. iyi günler admin bu ürünü kullanıp gerçekten işe yaradı mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki , kullanmadığım bir ürünü paylaşmak pek doğru olmaz.

      Sil
  73. Kitapta uygulanması gereken günlük bi plan mı var yoksa genel olarak dikkat etmemiz gereken şeylermi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap size yapılması gerekenleri söylüyor. Ve bunu gün içine nasıl yaymanız gerektiğini öğretiyor.

      Sil
  74. Admin bırakınca boy kısalır mı eski boya geri döner mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır böyle birşey söz konusu değil

      Sil
  75. peki admin ben 25 yaşındayım bu kitap benim için faydalı olur mu benim de on santim kadar ihtiyacım var tavsiye eder misiniz yoksa hayal kurmamalı mıyım? cevaplarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu kitabı yaş vb. gözetmeksizin boy kısalığından müzdarip herkese öneriyorum.

      Sil
  76. Havale yapan arkadaşlar sitenin verdiği iban numarasını girdiniz mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. IBAN genel EFT de gerekli oluyor , havalede hesap numarası yeterli

      Sil
  77. Ben kitabı almak istiyorum.Ama hafta içi çok yoğunum.Sabah erkenden dersaneye gidiyorum.Akşam sürekli ders çalışıyorum.Bu hareketler çok zaman alır mı?Her gün yapmam gerekli mi?Sadece hafta sonları yapsam olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hareketler çok fazla zamanınızı almaz, ancak hergün disiplinli bir şekilde uygulamanız gerekiyor. Disiplinli bir şekilde çalışmaları yapmayacak arkadaşlara önermiyorum kitabı almalarını.

      Sil
  78. Sadece üst kısım uzamıyo dimi uzama bacak ve gövdede oluyo eşit uzunlukta ?

    YanıtlaSil
  79. merhaba admin ben 16 yasinda bir kizim ve boyum 1.55 en büyük hayalim 1.70 boyunda olmak bütün yazan herseyi yaparsam boyumun 15cm kadar uzamasi imkansizmi yoksa o kadar uzama ihtimali varmi? eger varsa gercekten alacagim bu kitabi ve gercekten ise yararsa dunyanin en mutlu insani olacagim sayenizde.. simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 15 cm oldukça fazla bir rakam ama imkansız olduğunu düşünmüyorum. 15 cm olmasa bile 6-7 cm uzayacağınızdan şüpheniz olmasın

      Sil
  80. Merhabalar;
    Ben 43 yaşlarında bir bayanım, bu yöntemlerle uzama şansımın olduğunu söylüyorsunuz. Peki 6 haftada en az 7cm uzayamazsam iade edebileceğimi söylüyorsunuz.Ayrıca benim duruş bozukluğum yok ve kalıcı bir uzamayla boyumu uzatacağını mı söylüyorsunuz ve olmazsa iade diyorsunuz. Bunların hepsi için evet mi diyorsunuz hayır mı ? lütfen cevabınızı bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bunların hepsi için evet diyor ürün sahibi ve bende ona katılıyorum.

      Sil
  81. Kredi kartımı girdim. Satın aldım.. indirme sayfasındaki link bozuk çıktı. 2 farklı iletişim yerine eposta attım. bana geri dönmenizi bekliyorum. neden indirme linki bozuktu ve hata verdi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce böyle bir sorun olmamıştı , bilgisayarınızdan ya da internet bağlantınızdan kaynaklı olabilir. Ben sorununuzu gerekli yerlere ilettim. Eğer hala sorun yaşarsanız lütfen bana iletişim bölümünden ulaşın.

      Sil
    2. Iki farkli yere mail attim iki farkli yere yorum attim hala dous yapilmadi. Mailimi aktive ettigim bilgisayardan mi okuyabilirim sadece baska bir bilgisayar neden maili kabul etmiyor yokmu yardimci olacak kimse

      Sil
  82. Merhaba, evet sadece mailinizi aktifleştirdiğiniz bilgisayardan giriş yapabilirsiniz, mailinize 48 saat içinde dönüş yapılır ve size yardımcı olurlar, sorun olursa bana iletişim bölümünden ulaşın yardımcı olurum.

    YanıtlaSil
  83. O bilgisayardan okumak istemiyorum baska bir bilgisayardan okuyacagim bunun bir cozum yolu yokmu

    YanıtlaSil
  84. Mailinizde bunu da bildirin yardımcı olacaklardı

    YanıtlaSil
  85. Merhaba admin.Benim boyum 1.58, 21 yaşındayım ve en az 6 cm uzamak istiyorum. Bu kitapta yazılanları en iyi şekilde uygulamaya çalışırsam bu hayalime ulaşabilir miyim? Kitabı almak istiyorum yalnız çok güvenemiyorum.Bu konuda dürüst olursanız sevinirim.Bir de kitapta tablet kullanma türünden tavsiyeler var mı? Açıkçası kitaptaki yöntemlerin tamamen doğal olmasını istiyorum. Şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap size doğal olmayan yöntemleri de sunuyor , dürüst olmak gerekirse ben bir takviye kullanmadım bunun yerine beslenmeme çok dikkat ettim.

      Sil
  86. Donus yailmadi siz yardimci.olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail adresinizi bana iletmişsiniz, ürün sahibiyle irtibata geçip elimden geleni yapacağım. Ne zaman mail attınız ürün sahibine ?

      Sil
  87. Merhaba admin 19 yaşında bir kızım.boyum 1,57 ve genetik boyum olarak da şuanki boyum görünüyor.5-10 cm eksikliği benim kendime olan özgüvenimi yitirmiş olmama sebep oldu.Acaba 1 yılı aşkın süre kadar içinde etkili olur mu 5-10 cm arası bu kitap sayesinde ona göre alacağım.Lütfen cevap verir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer disiplinli olarak çalışırsanız amacınıza ulaşırsınız.

      Sil
  88. Peki zorlanacağımız pek bir şey, yada günün büyük bir kısmını sadece bu programa ayırma gibi bir şart yok değil mi daha iyi bir sonuca ulaşmak için?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır öyle bir zorunluluk yok, disiplinli olun yeter. Yani bugün çok yorgunum yapmayayım gibi bir şey yapmayın

      Sil
  89. arkadaşlar kitabı aldım hafta hafta yazıcam değişimi

    YanıtlaSil
  90. Paypal ile kitabım ödemesini yaptım ve onaylandı.bana mail mi gelmeli kitapla ilgili? yardım edebilir misinz lütfen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ödemenin sistem yetkililerine ulaşması bazen biraz zaman alabiliyor. Sanırım şuan düzelmiştir sorununuz

      Sil
  91. meraba bn e kitabı almk istyrm ama evde internetm yok cd ye fln atlmycgnı sylysunuz peki bn kıtabı nasl alblrm bnı blglendirir msnz bu knu hakknda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef mümkün değil , kitabı okuyabilmeniz için internet bağlantınız olması şart.

      Sil
  92. Merhaba Admin
    Ben 16 ekim 1996 doğumluyum,boyum 166 kilom 60, annemde bu boylarda babamsa 175 civarında, uyku düzenim 8-10 saat arasında, canım sıkıldıkça barfiks demirlerine asılıyorum, süt içiyorum sabah uyandığımda ve gece yatarken, uzamak istediğim boy 175-180 civarı, uzamama yardımcı olacak mı bu kitap ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette, hemde fazlasıyla yardımcı olur

      Sil
  93. meraba admin bişeyi merak ediyorum boyun uzadığı zaman ayak numaranda bir değişiklik oldu mu?(yani demek istediğim uzamayla birlikte ayaklar da orantılı olarak büyüdü mü). bir de şimdiki boyun kaç. 1.77 den sonra biraz daha uzadın mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet oldu , şuan hala 1.77 yim dürüst olmak gerekirse arık pek fazla çalışmıyorum bu boyum yeterli geliyor bana.

      Sil
  94. mrb admin ben bu kitabı almayı düşünüyorum. yaşım 17 adm naz 168 boyndaym hedefim 175 ve bence gerçek olabilir çünkü pilates bile 3 cm uzatıyorsa gerekli besin ve egzersizlerle boy uzayabilir:):) ben ek takviye alıyorum ünlü bi prof. doğal bitki çayı ve haftanın üç günü özel yapım palamut balıgını yiyorum bununda etkisini gördüm çok işe yarıyor. her neyse soracagımı sorayım demin bu kitabı alırken kredi kartıyla kabul edilmedi paypal gerekiyo dedi girdim ordanda kabul edilmedi anlayamadım.. bankanız kabul etmememektedir notu çıkıyo ekranda yurt dışı ödemeleri falan diyor yardımcı olrmsn..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kredi kartınız internet kullanımına kapalı olabilir bankanızla görüşmenizi tavsiye ediyorum

      Sil
  95. bundan once 4 ay gibi bi sure uzamax kullandim ama hic bi ise yaramadi. boyum 163 yasim 16.
    acikcasi uzamak icin pek umudum kalmadi
    gercekten uzatiyo mu yada guvenilir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güvenebilirsiniz, yeterki düzenli çalışın

      Sil
  96. Meraba bnm bilgisayarim yok telefona indirebilrmiyim telefonum pdf olan herseyi indiriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef kitap telefonu desteklemiyor

      Sil
  97. Merhaba admin bende birşey soracağım mesela kitabı başka birinin bilgisayarından alıp çok dikkatli okuyup uygulasam olur mu ? Belirli yerleri not alma gibi bir durum olur mu.Ben ön sipariş gibi birşey yaptım yanılmıyorsam yanlışlıkla meraktan ödemeler nasıl yapılır diye ama çok zaman geçti üstünden bir üç hafta önce kadar.bu yüzden tekrar kendi bilgisayarımdan ön form doldururda havale yaparsam mail gelince indirebilir miyim sorunsuz,aksi halde başkasının bilgisayarını kullanacağım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ödemeyi nereden yaptığınız değil, mailinize gelen kitabı hangi bilgisayara indirip aktifleştirdiğiniz önemli.

      Sil
  98. e kitabı nasıl indirebiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabın satış sayfasına gidip ödemenizi yaptıktan sonra kitap mail adresinize gönderilir

      Sil
  99. bu kitab her yaş aralığındaki insanlara hitap ediyormu.örneğin benim yaşim 24 ve 164 boyunda biriyim.cinsiyetin önemi varmı bilmiyorum ama varsa onuda belirteğim.erkek.sizce bu kitabın bana ne kadar faydasi olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap her yaş aralığına hitap ediyor ve cinsiyetin bir önemi yok. Faydalı olacaktır

      Sil
  100. Ben Almanyadanim yasim 18(erkek), boy 1.70 , mankenlik yapmak istedigim icin 1.80 olmam gerekli. Kitaba almanyadan nasil ulasabilirim ve ne kadar sürede gelir kitab? kac sayfadan olusmaktadir. Tesekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorunuzun yanıtını aşağıda verdim

      Sil
  101. mrb ben --furkan-- ben 17 yaşındayım boyum 1.70 boyumun 1.77-1.80 olmasını istiyorum bu kitabı almayı düşünüyorum bana kitap hakkında biraz bilgi verir misiniz boyumun uzamasına etkisi olur mu acaba lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabın amacı boy uzatmaktır, yani elbette yararlı olacaktır

      Sil
    2. benim evimde internet yok nasıl alacağım e postadan acaba

      Sil
  102. kitabin numarasi felen varmi, yurtdisinda kitapciya gidip siparis etmis olsam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bir e-kitap tır. Yani elektronik kitap sadece bilgisayarınızda okuyabilirsiniz , kitapçılarda bulmanız mümkün değildir. Bana gönderdiğiniz diğer sorunuza da buradan cevap vereyim kitabı kredi kartıyla satın aldığınız anda 15-20 dk içinde kitap mailinize gönderilir.

      Sil
  103. ben havale ile para yatırdım şimdi ne olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ödemeniz onaylandıktan sonra kitap mail adresinize gönderilir

      Sil
  104. merhaba admin. 6 haftada 7cm garanti diyor bu kitap her hafta 1cm mi uzuyorsun? bide egzersizlerde 5 dakika yapin hareketi diyor mesela onu taksit taksit yapabilirmiyiz bütün gün icinde yoksa o 5 dakikada bitmesimi lazim? simdiden tesekkürler.

    YanıtlaSil
  105. Sitenizden 2 hafta önce boy uzatma formülü e- kitabı aldım fakat lisans sözleşmesi yaparken e posta adresimi yanlış girdim. şuan kitaba ait hiçbir şey görünmüyor. LÜTFEN YARDIMCI OLUR MUSUNUZ ADMİN:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer sorununuz çözülmediyse yukardaki iletişim bölümünden bana mail adresinizi bildirin yardımcı olmaya çalışırım

      Sil